Zapytanie ofertowe nr 15/2019/EFS z dnia 22.07.2019 r.
Gmina Wałbrzych- Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych
w Wałbrzychu, ul. Adama Asnyka 13 lok. B , 58-301 Wałbrzych w ramach realizowanego projektu :
Projekt ,,Dzieci na START!„
o numerze RPDS.09.02.04-02-0001/17
współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 -2020
Oś Priorytetowa: 9 Włączenie społeczne
Działanie: 9.2 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych
Poddziałanie: 9.2.4 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - ZIT AW
celem udokumentowania zasady rozeznania rynku wynikającej z Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 upublicznia zapytanie ofertowe
zapytanie nr 15/2019/EFS
Wałbrzych, 22.07.2019
Zapytanie ofertowe nr 15/2019/EFS z dnia 22.07.2019 r.
na wykonanie usługi – organizacji wyjazdu dla maksymalnie 23 dzieci i ok. 6 rodziców (min. 10 os. maks. 29 os.) w ramach projektu ,,Dzieci na START!” o numerze RPDS.09.02.04-02-0001/17 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 -2020
Oś Priorytetowa: 9 Włączenie społeczne,
Działanie: 9.2 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych
Poddziałanie: 9.2.4 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - ZIT AW
Zamówienie zostanie udzielone zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 i wynikającej z nich zasady, która dotyczy wszystkich zamówień w ramach w/w projektu przekraczających wartość 20 tys. PLN netto, tj. bez podatku od towarów i usług (VAT).
I. Zamawiający:
Gmina Wałbrzych- Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych
w Wałbrzychu, ul. Adama Asnyka 13 lok. B , 58-301 Wałbrzych
REGON: 022376834, NIP: 8862983074
tel./fax.: (74) 8443885; adres strony internetowej: http://copow.walbrzych.pl
Adres e-mail: copow.walbrzych@onet.pl
Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami i udzielania wyjaśnień jest:
Anna Grząba-Lipka
tel.: 504 092 381 / e-mail: copow.walbrzych@onet.pl
II. Przedmiot zamówienia:
1. Kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
2. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy organizacji wyjazdu dla maksymalnie 23 dzieci i ok. 6 rodziców (7 dni- 6 nocy) w okresie od 19 sierpnia 2019 roku do 25 sierpnia 2019 roku dla młodzieży i dorosłych w wieku od 7 do 42 lat w miejscowości na terenie Polski. Uczestnicy to dzieci i młodzież przebywające obecnie w instytucjonalnej pieczy oraz ich rodzice. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu ,,Dzieci na START !” realizowanego w ramach osi priorytetowej: 9 Włączenie społeczne, Działanie: 9.2 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych, Poddziałanie: 9.2.4 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - ZIT AW dofinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
-
Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić:
-
zakwaterowanie w murowanym ośrodku (obiekcie), w maksymalnie 4 osobowych pokojach z bezpośrednim dostępem do łazienki, czyli pokojach z łazienką;
-
transport uczestników w obie strony, zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. przewozu osób.
-
Zamawiający nie precyzuje dokładnie części Polski, w jakiej ma odbyć się wyjazd.
-
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram godzinowy odbioru uczestników sprzed siedziby COPOW w Wałbrzychu co najmniej na 4 dni przed dniem realizacji zamówienia (uczestnicy powinni dotrzeć do ośrodka przed godz. 14.00) oraz godzinę wyjazdu powrotnego (po śniadaniu i wykwaterowaniu uczestników).
-
Wykonawca zapewni uczestnikom opiekę podczas transportu.
-
W przypadku podróży trwającej ponad 4 pełne godziny Wykonawca zapewni uczestnikom ciepły posiłek w trakcie trwania podróży.
-
Wykonawca zapewni sprawdzenie stanu technicznego pojazdu przez policję w dniu wyjazdu. Warunkiem koniecznym jest uzyskanie od Policji protokołu dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób.
-
Przewoźnik powinien posiadać wymagane przepisami dokumenty oraz podstawić pojazd sprawny technicznie, w umówione miejsce (zgodnie z harmonogramem), posiadając pełną dokumentację gwarantującą jego przejazd na trasie określonej w umowie zgodnie z przepisami obowiązującymi w na terenie państwa polskiego, w tym odpowiednie ubezpieczenie, w stanie czystym, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz.
-
Wyżywienie tj. 3 posiłki dziennie – śniadanie, dwudaniowy obiad, kolację spełniające wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach, - począwszy od momentu wyjazdu na kolonie.
-
Ubezpieczenie NNW uczestników w wysokości 10 000 zł / uczestnika.
-
Opiekę odpowiednio wykwalifikowanej kadry w ilości min. 3 osoby na 29 uczestników ( w sytuacji grupy 10 os. 2 opiekunów) ze szczególnym uwzględnieniem nadzoru nocnego.
-
Program atrakcji kulturalno/turystycznych dostosowany do wieku uczestników wraz z zapewnieniem biletów wstępu i wszelkich niezbędnych opłat, tj.: do atrakcji i obiektów turystycznych, społecznych, zabytków itp. – dla min. 10 – maks. 29 uczestników wyjazdu.
-
Opiekę medyczną: pielęgniarkę lub ratownika medycznego, lekarza dochodzącego w razie potrzeby, podstawowy zestaw leków pomocy doraźnej.
Do zadań Wykonawcy będzie należało również :
1. dokumentowanie prowadzonych działań za pomocą listy obecności w dniu wyjazdu
2. sporządzenie wykazu osób, które uczestniczyły w atrakcjach kulturalno/turystycznych
Pozostałe obowiązki Wykonawcy :
1.realizowanie usługi w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z ustalonym harmonogramem.
2.utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym, w tym bieżące informowanie o wszystkich zaistniałych problemach.
3.przestrzeganie obowiązków wynikających z realizacji umowy, przepisów prawnych, procedur, standardów oraz innych obowiązujących dokumentów.
IV. Podmioty uprawnione do udziału w postępowaniu
1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania-zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; b) posiadania wiedzy i doświadczenia- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do Oferty przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki zostały spełnione.
Opis weryfikacji spełnienia warunku: W związku z powyższym Oferent jest zobowiązany do podpisania oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania. Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni. Oferent powinien przedłożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jako załącznik do Oferty (jeśli dotyczy)
V. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty do których złożenia Wykonawca jest zobowiązany
1. Oświadczenia (załącznik nr 2 i nr 3 do zapytania ofertowego)
2. Dokument potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej lub wpis do KRS.
(jeśli dotyczy)
VI. Termin i miejsce realizacji zamówienia :
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w okresie pomiędzy 19.08.2019 r. a 25.08.2019 r. przez 7 kolejnych dni dla min. 10 a maks. 29 dzieci i młodzieży oraz ich rodziców w wieku od 6 do 41 lat na terenie Polski z dojazdem do miejsca wypoczynku oraz z powrotem grupy dzieci i młodzieży do Wałbrzycha.
VII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
-
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena, ilość opiekunów .
2.Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nieodrzuconych.
3.Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować się następującymi kryteriami oceny ofert:
Lp. |
Nazwa Kryterium |
Waga |
1 |
Cena |
80% |
2 |
Ilość opiekunów |
20% |
4.Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku (wg zasady wartości równe lub wyższe od 5 w górę, niższe - w dół).
5.Przyznawanie liczby punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad:
-
Cena (C)
W kryterium Cena (C) każda z ofert niepodlegających odrzuceniu oceniania będzie wg poniższego wzoru:
cena oferty najtańszej
C = ------------------------------------------- x 80 pkt.
cena oferty badanej
W tym kryterium oferta może uzyskać max 80% = 80 pkt.
-
Liczba opiekunów (L) – wykfalifikowanej kadry do opieki nad uczestnikami wyjazdu
W kryterium Liczba opiekunów każda z ofert niepodlegających odrzuceniu oceniania będzie wg tabeli:
-
Ilość opiekunów
Liczba otrzymanych punktów
3 przy grupie 29 os.
2 przy grupie 10 os.
0
(kryterium dopuszczające)
4 przy grupie 29 os.
3 przy grupie 10 os.
10 pkt
pow. 4
20 pkt.
W tym kryterium oferta może uzyskać max 20% = 20 pkt. Wykonawca jest zobowiązany jest podać liczbę opiekunów i wprowadzić ją w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
6.Punkty przyznane w poszczególnych kryteriach danej oferty zostaną zsumowane.
7.Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów, wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Ocena oferty:
ŁĄCZNA PUNKTACJA BĘDZIE PRZELICZAN WG PONIZSZEGO WZORU: Łp= C + L = 100 pkt.
gdzie: Łp. – ilość uzyskanych punktów ogółem max 100% = 100 pkt.
Oferta z największą liczbą punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
8.Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
9.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
2. Łączna cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy określonym w niniejszym zaproszeniu ofertowym. Cena ofertowa powinna zawierać wszelkie koszty bezpośrednie i pośrednie, jakie Wykonawca uważa za niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, koszty ubezpieczenia z uwzględnieniem ewentualnych upustów i rabatów, a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić, zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zamawiającego.
3. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
4. Cenę oferty należy określić w wysokości netto i brutto zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Cena oferty winna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadą: jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa 5 lub więcej to zaokrąglenie „w górę”, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to cena będzie zaokrąglona „w dół”.
6. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
7. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz do podpisania umowy.
IX. Informacja na temat zakresu wykluczenia
-
W celu uniknięcia konfliktów interesów zamówienie nie może być udzielone przez Zamawiającego podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
-
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
-
pełnienia funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o niepozostawianiu z Zamawiającym w żadnym ze stosunków opisanych powyżej – zgodnie z Załącznikiem nr 3
-
Wykonawcy, który nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazali braku podstaw wykluczenia.
2. Wykonawcy będący osobami fizycznymi, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm. ) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176), b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, c) skarbowe, d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769).
3. Wykonawcy, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w ust. 2.
4. Wykonawcy, wobec których wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
5. Wykonawcy, którzy z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.
6. Wykonawcy będący podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544).
7. Wykonawcy, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne.
8. Wykonawcy, w stosunku co do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171 ze zm.).
X. Miejsce i termin składania oferty:
-
Oferty należy składać bezpośrednio w siedzibie Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych w Wałbrzychu lub drogą pocztową na adres wskazany w pkt. I niniejszego zapytania w godzinach od 8:00 do godz. 16:00 lub skan przesłać pod wskazany adres mailowy: copow.walbrzych@onet.pl do dnia 07.08.2019 r. (decyduje rzeczywisty wpływ oferty ).
-
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
-
Oferta powinna być sporządzona wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.
-
Każda strona oferty powinna być parafowana.
-
Oferty złożone po terminie, niekompletne lub zawierające błędy nie będą rozpatrywane.
-
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
-
Okres związania z ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
8. W przypadku Wykonawców, którzy uzyskali taką samą najwyższą liczbę punktów, zostaną oni wezwani do złożenia ofert dodatkowych, które nie mogą być gorsze niż oferty już złożone.
W sytuacji składania oferty pocztą tradycyjną:
Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystym, zamkniętym opakowaniu, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: „Zapytanie ofertowe na organizację wyjazdu”
W sytuacji przesłania oferty skanem:
W tytule meila należy wpisać : „Zapytanie ofertowe na organizację wyjazdu”
Wykonawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian lub wycofania złożonej przez siebie propozycji przed terminem upływu jej składania bez uzasadnienia i bez roszczeń odszkodowawczych. Oferty złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.
XI. Sposób przygotowania oferty :
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2) Oświadczenie Wykonawcy sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i nr 3 do zapytania ofertowego.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności tych dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 4) Szczegółowy program wypoczynku.
5) Listę proponowanych płatnych atrakcji programu kulturalnego / turystycznego dla min 10 a maks. 29 uczestników. (ostateczna liczba uczestników zostanie podana 5 dni przed planowanym wyjazdem) Liczba proponowanych atrakcji na każdy dzień pobytu uczestników (z wyłączeniem dni przyjazdu i wyjazdu uczestników)
6) Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy.
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
Udział w postępowaniu wspólników spółki cywilnej traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawca winien przedstawić wymagane informacje zgodnie co do treści i formy formularzy zamieszczonych w niniejszym zaproszeniu ofertowym.
3. Oferta musi być napisana w języku polskim, mieć formę pisemną i format nie większy niż A4. Arkusze o większych formatach należy złożyć do formatu A4. Oferta musi być napisana czytelnie, na maszynie do pisania, komputerowo lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podpis osoby upoważnionej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. być uzupełniony pieczątką imienną).
4. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w formie oryginału.
5. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w formie oryginału.
7. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
9. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego.
10. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
11. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
13. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była kolejno ponumerowana i parafowana przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do podpisania oferty, a cała oferta wraz z załącznikami w trwały sposób ze sobą połączona (np. zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację w sytuacji składania oferty za pośrednictwem poczty tradycyjnej), oraz zawierała spis treści.
14. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
15.Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad, jak składana oferta tj. w opakowaniu odpowiednio oznakowanym napisem „ZMIANA”. Opakowania oznaczone „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty.
16. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek z napisem na opakowaniu „WYCOFANIE”. Opakowanie oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po potwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami.
17. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści niniejszego zapytania zostanie odrzucona. Wszelkie niejasności i wątpliwości dotyczące treści niniejszego zapytania ofertowego należy wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert. Zamawiający nie przewiduje negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy, po terminie otwarcia ofert.
XII. Forma i warunki świadczenia usługi::
• Wykonawcy zostanie zlecona usługa zgodnie z podpisaną umową
• Wynagrodzenie będzie płatne, na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego rachunku/faktury
-
Forma rozliczenia – przelew na podstawie faktury/rachunku w terminie do 14 dni po przedłożeniu zaakceptowanej faktury/rachunku .
XIII. Odrzucenie oferty
1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z zapisami niniejszego zapytania ofertowego,
2) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
5) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
XIV. Unieważnienie postepowania
1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty,
2) wszystkie oferty zostały odrzucone,
3) w przypadkach, gdy zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie,
4) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
XV. Dodatkowe informacje
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego opublikowana zostanie na stronie Zamawiającego.
-
Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub drogą elektroniczną Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców złożenia dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnień.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
-
Zamawiający dopuszcza, oprócz formy pisemnej, porozumiewanie się z Wykonawcą za pomocą poczty elektronicznej.
-
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Oferentem, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku, gdy cena podana przez Oferenta przekracza wysokość środków przeznaczonych w budżecie projektu na usługę objętą niniejszym postępowaniem. W przypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia Oferentowi, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, oraz do podjęcia negocjacji z Oferentem, którego oferta została uznana za kolejną najkorzystniejszą.
-
Zamawiający ze swojej strony przy opisywaniu przedmiotu zamówienia dochował należytej staranności, jednakże wskazany powyżej element opisu jest niezależny od Zamawiającego, działającego w ramach projektu i na rzecz beneficjenta projektu. Tym samym Zamawiający wyraźnie zastrzega, iż wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) z przyczyn od niego niezależnych, a wynikających z rzeczywistych potrzeb beneficjenta projektu.
-
Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
-
Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
XVI. Załączniki do zapytania ofertowego :
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnieniu warunków
Załącznik nr 3 – oświadczenie oferenta o braku powiązań kapitałowych i osobowych
Załącznik nr 4- wzór umowy
Złącznik nr 1 do zapyta ofertowego 15/2019/EFS z dnia 22.07.2019
Formularz ofertowy
-
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Wałbrzych- Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych
ul. Adama Asnyka 13 lok. B, 58-301 Wałbrzych
-
FORMULARZ OFERTY
Dane Wykonawcy |
||||||
Pełna nazwa: |
||||||
Adres: |
||||||
ulica |
kod pocztowy |
miejscowość |
||||
Dane kontaktowe: |
||||||
telefon |
fax |
|
||||
NIP/REGON/VAT |
Podatnik VAT: |
|||||
numer NIP |
numer REGON |
Oświadczenie w sprawie podatku VAT |
||||
Reprezentacja Wykonawcy: |
||||||
imię i nazwisko, stanowisko osoby/osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy |
podstawa upoważnienia do reprezentacji |
W odpowiedzi na do zapytanie ofertowe nr 15/2019/EFS zgłaszam przystąpienie do udziału w niniejszym postępowaniu i oferujemy/ę wykonanie zamówienia za:
L.p. |
Przedmiot zamówienia |
Cena natto za 1 os. |
Podatek VAT [zł] |
Cena brutto za 1 os. |
A |
B |
C |
D |
|
1 |
Organizacja wyjazdu dla min.10 osób a maks. 29 osób |
|||
SŁOWNIE |
…………………………………… |
……………………………………………… |
……………………………………………… |
L.p. |
Przedmiot zamówienia |
Wartość natto usługi (przy założeniu 29 os.) |
Podatek VAT [zł] |
Wartość brutto usługi (przy założeniu 29 os.) |
A |
B |
C |
D |
|
1 |
Organizacja wyjazdu dla min.10 osób a maks. 29 osób |
|||
SŁOWNIE |
…………………………………… |
……………………………………………… |
……………………………………………… |
L.p. |
Przedmiot zamówienia |
Wartość natto usługi (przy założeniu 10 os.) |
Podatek VAT [zł] |
Wartość brutto usługi (przy założeniu 10 os.) |
A |
B |
C |
D |
|
1 |
Organizacja wyjazdu dla min.10 osób a maks. 29 osób |
|||
SŁOWNIE |
…………………………………… |
……………………………………………… |
……………………………………………… |
Oferuję opiekę odpowiednio wykwalifikowanej kadry w ilości …………… osób – kryterium punktowane.
-
Oświadczam, iż po zapoznaniu się z warunkami zawartymi w zaproszeniu do złożenia oferty (wraz z załącznikami) akceptuję je bez zastrzeżeń. Powyżej przedstawiam pełną ofertę cenową.
-
Akceptuję / my termin wykonania zamówienia określony w zapytaniu ofertowym.
-
Oświadczamy, że uważamy się związani niniejszą ofertą na czas 30 dni.
-
W przypadku wybrania naszej oferty zobowiązujemy się wykonać przedmiot umowy w terminie
-
Potwierdzamy przyjęcie warunków płatności zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
załączniki do formularza:
- aktualny odpis z KRS lub CEIDG, lub inny dokument potwierdzający możliwość wykonywania usług przewidzianych w tym zapytaniu ofertowym w przypadku oferentów prowadzących działalność gospodarczą;
- pełnomocnictwo w sytuacji gdy oferta podpisana jest przez pełnomocnika wykonawcy.
............................................................. .....................................................................
Miejscowość data Czytelny podpis i pieczęć osoby upoważnionej
do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta
Niniejsza oferta obejmuje następujące załączniki: (numerowany wykaz załączników wraz z tytułami)
1. Program wypoczynku.
2. Lista elementów programu kulturalnego / turystycznego.
Złącznik nr 2 do zapyta ofertowego 15/2019/EFS z dnia 22.07.2019
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Dane Wykonawcy |
||||
Pełna nazwa: |
||||
Adres: |
||||
ulica |
kod pocztowy |
miejscowość |
||
Dane kontaktowe: |
||||
telefon |
fax |
|
||
NIP/REGON/VAT |
Podatnik VAT: |
|||
numer NIP |
numer REGON |
Oświadczenie w sprawie podatku VAT |
||
Reprezentacja Wykonawcy: |
||||
imię i nazwisko, stanowisko osoby/osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy |
podstawa upoważnienia do reprezentacji |
Oświadczam (-y), że:
Świadomy odpowiedzialności karnej za składanie fałszywego oświadczenia, oświadczam, że:
1. posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. posiadam wiedzę i doświadczenie do wykonywania oferty,
3. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. nie podlegam wykluczeniu z postępowania
6.zapoznałam/-łem się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w nim zawarte,
............................................................. .....................................................................
Miejscowość data Czytelny podpis i pieczęć osoby upoważnionej
do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta
Złącznik nr 3 do zapyta ofertowego 15/2019/EFS z dnia 22.07.2019
oświadczenie oferenta o braku powiązań kapitałowych i osobowych
Gmina Wałbrzych
- Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo Wychowawczych w Wałbrzychu,
ul. Adama Asnyka 13 lok. B , 58-301 Wałbrzych
Nazwa Wykonawcy |
|
Adres Wykonawcy |
OŚWIADCZENIE
W związku ze złożeniem oferty o udzielenie zamówienia oświadczam/my, że nie istnieją pomiędzy nami a Zamawiającym wzajemne powiązania osobowe lub kapitałowe przez które rozumie się powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
-
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
-
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
-
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
-
pozostaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
............................................................. .....................................................................
Miejscowość data Czytelny podpis i pieczęć osoby upoważnionej
do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta
Złącznik nr 4 do zapyta ofertowego 15/2019/EFS z dnia 22.07.2019
Wzór umowy
UMOWA ZLECENIE NA ORGANIZACJĘ WYJAZDU
zawarta w …………………. r. w Wałbrzychu pomiędzy:
-
-
-
Gminą Wałbrzych- Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych z siedzibą w Wałbrzychu, ul. Adama Asnyka 13 lok. B NIP 8862983074 reprezentowanym przez: Elżbietę Makowską – Dyrektora zwaną w dalszej treści umowy „Zamawiającym”
-
-
a
-
-
-
……………………………………. z siedzibą w ……………………. przy ul. …………………………… działającym na podstawie wpisu ……………………………….. Regon …………………………………… ,NIP……………………………..
-
-
reprezentowanym przez: ……………………………………
zwanym dalej „Wykonawcą”, przy czym Wykonawca i Zamawiający zwani są dalej łącznie „Stronami”
stosownie do rozstrzygnięcia zapytania ofertowego nr 15/2019/EFS z dnia 22.07.2019 r. prowadzonego na podstawie:
-
udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 i wynikających z nich zasad,
-
dokumentacji zapytania ofertowego nr 15/2019/EFS wraz z załącznikami,
3) oferty Wykonawcy,
Strony zawierają umowę o następującej treści:
§1
-
-
-
-
Przedmiotem umowy jest organizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wyjazdu dla ok. 23 dzieci i młodzieży i ok. 6 rodziców w wieku od 7 do 42 lat (min 10 os. maks.29 os.) (7 dni- 6 nocy) w okresie od 19 sierpnia 2019 roku do 25 sierpnia 2019 roku w miejscowości na terenie Polski w ramach projektu „Dzieci na START!” realizowanego w ramach osi priorytetowej 9 Włączenie społeczne, działanie 9.2 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych, poddziałanie: 9.2.4 Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - ZIT AW dofinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
-
Zamawiający oświadcza, że umowa jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 -2020
-
Lista dzieci (i rodziców) skierowanych na wypoczynek stanowi załącznik do niniejszej umowy.
-
Wykonawca oświadcza, że jest wpisany do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych Województwa ………… prowadzony przez Urząd Marszałkowski województwa ………… pod numerem ………….– zaświadczenie z dnia………… Nr …..
-
-
-
§2
-
-
Wynagrodzenie Wykonawcy za świadczone usługi, o której mowa w §1 ust. 1 Umowy, wynosi ……………………….. zł brutto (słownie: ………………………………. ) na co składa się iloczyn ilości uczestników (dzieci i młodzież oraz rodzice) biorących udział w wypoczynku i stawka ………………………… zł (słownie: ………………………) za 1 uczestnika.
-
2. Cena określona w ust. 1 zawiera wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, a w szczególności koszt noclegu, wyżywienia, pobytu, wyjść kulturalno / turystycznych, koszt wynagrodzenia opiekunów, transport itp.
3.Stawka wynagrodzenia wyczerpuje wszystkie finansowe roszczenia wobec Zamawiającego i obejmuje wszystkie ewentualne wydatki poniesione przez Wykonawcę związane z realizacją przedmiotu niniejszej umowy.
4. Wykonawca oświadcza, że wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem maksymalnym i że wartość wynagrodzenia z tytułu zorganizowania wypoczynku nie ulegnie podwyższeniu oraz obejmuje wszelkie wydatki i koszty związane z realizacją niniejszej umowy.
5. Wynagrodzenie zawiera wszelkie podatki i opłaty przewidziane przepisami prawa.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podania ostatecznej listy uczestników do 5 dni przed zaplanowanym terminem przyjazdu do ośrodka bez żadnych roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy. Kwota należna do zapłaty przez Zamawiającego będzie wynikała z iloczynu ostatecznej liczby osób uczestniczących w wyjeździe i ceny jednostkowej podanej przez Wykonawcę w ofercie obliczonej w sposób proporcjonalny do ilości ostatecznej uczestników, zgodnie z listą uczestników stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej umowy. Zmiana listy uczestników w przypadku opisanym powyżej nie stanowi zmiany do umowy. Zamawiający przedstawia zaktualizowaną listę Organizatorowi w przypadku zaistnienia zmiany.
7. Zamawiający zobowiązuje się dokonać płatności w terminie 14 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury na adres siedziby Zamawiającego, przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze oraz po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dostarczonego przez Wykonawcę protokołu z wykonania zadania zgodnie z ust. 9.
8. Strony zgodnie oświadczają, że Zamawiający może wstrzymać się z płatnością wynagrodzenia opisanego w ust. 1 do czasu otrzymania transzy dofinansowania na realizację projektu i takie wstrzymanie się nie będzie uważane za naruszenie terminu płatności.
9.Podstawą do rozliczenia się Wykonawcy z Zamawiającym z przedmiotu umowy będzie zaakceptowany w formie pisemnej przez Zamawiającego protokół z wykonania zadania.
10. Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy, na rzecz osoby trzeciej, bez pisemnej uprzedniej zgody Zamawiającego.
11. Fakturę/fakturę VAT należy wystawiać w poniższy sposób:
Nabywca: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych NIP: 886-25-84-003
Odbiorca: Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych w Wałbrzychu, ul. Adama Asnyka 13 lok. B, 35-301 Wałbrzych.
§3
Obowiązki Wykonawcy w ramach umowy:
1) zapewnienie zakwaterowania i wyżywienie uczestników wyjazdu (3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja);
2) zapewnienie całodobowej opieki nad uczestnikami podczas całego wyjazdu kadry pedagogiczno – wychowawczej posiadającej odpowiednie kwalifikacje w ilości …….. osób;
3) Wykonawca na 4 dni robocze przed dniem wyjazdu przekaże na adres email Zamawiającego: copow.walbrzych@onet.pl wykaz opiekunów, którzy sprawować będą opiekę nad uczestnikami natomiast szczegółowa dokumentacja o zatrudnionych osobach zawarta będzie w aktach Wykonawcy, a dokumenty potwierdzające kwalifikacje kadry zostaną dostarczone Zamawiającemu wraz ze sprawozdaniem końcowym.
4) zapewnienie uczestnikom podczas całego wyjazdu całodobowej opieki medycznej: pielęgniarki lub ratownika medycznego, lekarza dochodzącego w razie potrzeby, podstawowy zestaw leków pomocy doraźnej;
5) zapewnienie uczestnikom dojazdu na wypoczynek i powrotu niego pod opieką wychowawców wg informacji dostarczonej przez Wykonawcę dla Zamawiającego. W przypadku podróży trwającej ponad 4 pełne godziny Wykonawca zapewni uczestnikom ciepły posiłek w trakcie trwania podróży;
6) zapewnienie realizacji programu wypoczynku i programu kulturalnego / turystycznego zgodnego ze złożoną wcześniej ofertą;
7) zapewnienie każdemu uczestnikowi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW - ….. zł) – ………………, nr umowy ubezpieczenia ………..;
§4
1.Jeżeli w trakcie wypoczynku Zamawiający stwierdza wadliwe wykonywanie umowy, powinien niezwłocznie zawiadomić (telefonicznie i/lub meilowo) o tym Wykonawcę (pilota, kierownika lub wychowawcę) w celu umożliwienia mu naprawienia wady. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego przywrócenia stanu zgodności z umową.
2. Strony postanawiają, że za nienależyte wykonanie umowy będą naliczane niżej wymienione kary umowne.
3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
1) za odstąpienie lub rozwiązanie umowy przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub jej rozwiązanie przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego- w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy przez Wykonawcę w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) za każde uchybienie stwierdzone podpisaniem pisemnego protokołu z takiego zdarzenia przez obie strony).
4. Zapłata kary umownej nastąpi na podstawie pisemnego wezwania do zapłaty.
5.Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie naliczonych mu kar umownych z wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy.
6. Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody, Strony zastrzegają, iż Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
7.Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty zastrzeżonych kar umownych na rachunek wskazany przez Zamawiającego w nocie obciążeniowej, w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiej noty
8.Jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wystąpią zmiany programu w trakcie trwania wypoczynku, Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania równoważnych świadczeń zastępczych.
§5
1. Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie kwalifikacje do profesjonalnego wykonania umowy.
2. W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do: realizacji przedmiotu umowy z zachowaniem tajemnicy służbowej w zakresie informacji na temat danych osobowych.
3. Zamawiający zobowiązuje się do:
a) współpracy z Wykonawcą,
b) przekazywania wszelkich informacji związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
4.Zamawiajacy zobowiązuje się:
a) przekazać i odebrać dzieci i młodzież z miejsca zbiórki osobom sprawującym opiekę w czasie podróży i trwania wyjazdu,.
b) wypełnić karty kwalifikacyjne uczestnika wypoczynku dostarczone do Zamawiającego przez Wykonawcę dla każdego uczestnika.
§6
1.Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentów dotyczących realizacji umowy zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania Projektów w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014 –2020, również na oficjalnej korespondencji związanej z realizacją przedmiotu umowy. Wymienione zobowiązania nie wykluczają używania na dokumentach związanych z realizacją umowy logo i danych na temat Wykonawcy.
2. Wypełnienie postanowień niniejszej umowy jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na dalsze przetwarzanie danych osobowych osób, na rzecz których Zamawiający dokonuje płatności za wykonanie usługi, przez Wykonawcę w celu realizacji umowy. Wykonawca przetwarza udostępnione dane osobowe zgodnie z odrębną umową Powierzenia Danych Osobowych.
3. Każda osoba, której dane osobowe zostaną udostępnione Wykonawcy ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, jak również prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych w celu marketingowym.
§7
1. 1.Wykonawca ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 7 dni od dnia wystąpienia przyczyn od siebie niezależnych – siła wyższa (klęski żywiołowe, działania wojenne), decyzja władz państwowych - niezawinionych przez Wykonawcę.
2. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym w chwili powzięcia informacji o którejkolwiek z przesłanek wskazanych poniżej:
1) Wykonawca nie zapewnił pojazdu, który odpowiada wymogom stawianym w Zapytaniu ofertowym oraz nie uzyskał potwierdzenia sprawdzenia pojazdu przez Policję;
2) Wykonawca opóźnił się z rozpoczęciem realizacji umowy 1 dzień.
§8
W sytuacjach wymienionych w §7 Wykonawca zwraca Zamawiającemu 100% wynagrodzenia wynikającego z przedmiotu umowy, a jeśli odstąpienie od umowy nastąpiło przed jego wypłatą, Wykonawca nie jest uprawniony do wynagrodzenia.
§9
1. Zamawiający ma prawo do:
1) bezpośredniego codziennego i całodobowego kontaktu z dziećmi w trakcie trwania wypoczynku w formie rozmowy telefonicznej;
2) kontroli miejsca pobytu uczestników wyjazdu.
§10
Wykonawca oświadcza, że ośrodek, w którym organizowany jest wypoczynek spełnia wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno – sanitarnych oraz ochrony środowiska, a wyjazd jest zgłaszany do Kuratorium Oświaty, jeśli zgodnie z przepisami prawa jest to wymagane.
§11
1. Strony ustalają następujących przedstawicieli do kontaktu:
a) ze strony Zamawiającego: ……………………………….…………. tel. …………………………………………..
b) ze strony Wykonawcy: ………………………………………………..tel. …………………………………………..
§12
1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takich przypadkach Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy.
2. W razie niewykonywania lub nienależytego wykonywania przez Wykonawcę postanowień umowy Zamawiający może odstąpić od umowy po upływie terminu wyznaczonego Wykonawcy na doprowadzenie do stanu zgodnego z postanowieniami umowy.
3. W razie rażącego naruszenia przez Wykonawcę postanowień umowy, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez wyznaczenia Wykonawcy terminu dodatkowego na doprowadzenie do stanu zgodnego z postanowieniami umowy.)
4. Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie w trybie ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) zawartych w niniejszej umowie dotyczących go danych osobowych w zakresie obejmującym imię i nazwisko.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Do spraw związanych z realizacją niniejszej umowy zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy właściwe ze względu na przedmiot umowy.
6. Integralną część umowy stanowi załącznik nr 1 – lista dzieci skierowanych na wypoczynek.
7. Strony będą dążyły do polubownego rozwiązywania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy nimi na tle niniejszej umowy. W przypadku jednak braku możliwości osiągnięcia porozumienia, spory te poddane zostaną rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
§ 13
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
………………………………………………. …………………………………………………
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
DO POBRANIA: treść zapytania (PDF)
Publikacja dnia: 31.07.2019
Dokument z dnia: 31.07.2019
Dokument oglądany razy: 604